Voor wie is Aditor?

Geplaatst op 11-04-2017 door Manon , leestijd: 7 minuten

Weten of Aditor geschikt is voor jouw onderneming? Aan de hand van drie voorbeelden willen wij laten zien dat Aditor voor veel ondernemingen een uitkomst is. Herken jij jezelf in een van de volgende voorbeelden? Aditor past zeker bij jou!

Maarten de horecaondernemer

Een perfect voorbeeld is Maarten. Hij runt al een tijd een succesvol restaurant/bar. De klant kan bij hem terecht voor een lekkere lunch, kopje koffie of heerlijk gebak. In de avonduren verzorgd hij de lekkerste burgers en nodigt hij je uit om een van zijn speciaalbieren te proeven.

Een van de eigenschappen van een horecaondernemer is dat zij altijd druk zijn. Heen en weer vliegen, lange werkdagen en altijd representatief overkomen. Tijd voor hobby’s is er niet, laat staan voor online marketing. Horeca ondernemers houden er van om mond tot mond reclame te maken. De online wereld laten ze liever liggen. Toch begrijpt Maarten heel goed dat hij wel mee moet. Tegenwoordig zoeken veel mensen van te voren uit waar zij gaan lunchen/dineren. Dat jouw zaak dan verschijnt in Google is wel héél belangrijk.

Tussen de drukte door zijn horecazaak naar een hoger level tillen, dat wilt Maarten wel. Aditor biedt de mogelijkheid om eenvoudig en in een korte tijd een AdWords campagne te lanceren. Een groot voordeel voor Maarten is de eenvoud van Aditor. Hij hoeft zichzelf niet te verdiepen in taaie AdWords stof maar wordt gedurende het invulproces begeleid met simpele informatie. Daar naast kan hij op elk moment van de dag zijn statistieken bekijken.

Timmerman Richard

Richard is een startende ondernemer en runt zijn klusbedrijf in zijn eentje. Het is een prille onderneming en hij grijpt alle kansen. Altijd onderweg en opzoek naar een nieuwe klus.

Richard is een nuchtere jongeman, praktisch ingesteld en van het harde werken. Poespas is niet aan hem besteedt. Toch is hij nieuwsgierig naar nieuwe kansen voor zijn onderneming. Online marketing is daar onderdeel van. Aditor zou wel eens een goede stap kunnen zijn voor Richard: snel, effectief en vooral zelfstandig werken. Hij heeft de volledige controle over zijn eigen campagne en kan het aanpassen wanneer hij dat wilt. Aditor is daarnaast altijd en overal bereikbaar en aanpasbaar. Omdat hij vaak onderweg is kan hij ook op locatie zijn campagne en advertenties in de gaten houden en optimaliseren!

Anne-marie de bloemiste

Anne-marie heeft een kleine bloemisterij. De bloemisterij is van alle markten thuis maar, heeft vooral een gevestigde naam op het gebied van bruidsboeketten en corsages. Op deze markt is voor haar nog veel te halen. Hierdoor is Anne-marie geïnteresseerd geraakt in online adverteren. Zij is van mening dat de consument graag een eindje rijdt voor een perfect bruidsboeket. Zij is dan ook van plan om haar bloemisterij in de regio te promoten.

Omdat Anne-marie nieuwsgierig is aangelegd is de stap naar online adverteren niet zo groot. Ze gaat graag nieuwe uitdagingen aan. Omdat Anne-marie een creatieve vrouw is, zal ze veel plezier beleven met het invullen van de campagne. Dit kan ze volledig zelfstandig.

Door Aditor kan Anne-marie haar bloemisterij meer naamsbekendheid geven. Ze zou er dus voor kunnen kiezen om een campagne op te zetten voor haar bruidsboeketten en corsages. Omdat ze ook een locatie kan selecteren om in te adverteren zal ze lokaal meer aandacht trekken!

Van alles wat

Zoals je hebt kunnen lezen heeft Aditor een brede doelgroep. Omdat wij online adverteren voor iedereen mogelijk willen maken is de tool zo simpel mogelijk gehouden. Ondernemers zijn drukbezette personen die altijd het maximale uit hun onderneming willen halen. Met Aditor sla je een nieuwe weg in met vele kansen.